Efekty u naszego klienta - 100 leadów w 30 dni i 5-krotny zwrot

Dowiesz się krok po kroku, jak uzyskaliśmy tyle kontaktów do zainteresowanych osób dla naszego klienta.

🎯 Cel kampanii

🧠Strategia

🏆 Uzyskane efekty

🎯 Cel kampanii

Pozyskanie jak największą liczby kontaktów od zainteresowanych montażem ogrodzeń panelowych, bram i furtek (samych ogrodzeń lub kompletów).

Czas trwania:

30 dni

🧠Strategia

Zaprojektowaliśmy kampanię w Meta Ads z filtrującym formularzem kontaktowym, w którym leady uzupełniały m.in.: miejscowość montażu, zakres usługi, wysokość paneli etc.

Dzięki temu już na wejściu odsiewaliśmy przypadkowe kliknięcia, a klient dostawał tylko wartościowe zgłoszenia.

🏆 Uzyskane efekty

Uzyskane kontakty:

100 leadów - cel spełniony w 100%

Leadów było tak dużo, że klient nie był w stanie ich wszystkich skutecznie obsłużyć – sam montował i sam dzwonił. Nie miał też niestety pola do tego, by zatrudnić kogoś, kto wyręczyłby go w kontakcie z klientami. Jak z tego wybrnęliśmy? Zobacz podsumowanie poniżej!

Pozyskanie jak największej ilości kontaktów od osób zainteresowanych montażem ogrodzeń, bram i furtek (samych ogrodzeń lub kompletów).

Czas trwania:

30 dni

Zaprojektowaliśmy kampanię w Meta Ads z filtrującym formularzem kontaktowym, w którym leady uzupełniały m.in.: miejscowość montażu, zakres usługi, wysokość paneli etc.

Dzięki temu już na wejściu odsiewamy przypadkowe kliknięcia, a nasi klienci dostają tylko wartościowe zgłoszenia.

Uzyskane kontakty:

100 leadów - cel spełniony w 100%

Leadów było tak dużo, że klient nie był w stanie ich wszystkich skutecznie obsłużyć (sam zajmował się zarówno kontaktem jak i montażami). Nie miał też niestety pola do tego, by zatrudnić kogoś, kto wyręczyłby go w kontakcie z klientami. Jak z tego wybrnęliśmy? Zobacz podsumowanie poniżej

📥 Podsumowanie

Ten przypadek pokazał, że nawet świetna kampania nie wystarczy, jeśli klient nie ma przestrzeni, żeby działać z leadami. Mimo wszystko, udało z obdzwonionych leadów, udało mu się uzyskać zwrot 5:1 (za każdą zainwestowaną złotówkę, zwracało mu się 5 zł).


Gdyby jednak nasz klient obdzwonił wszystkie te kontakty, to zwrot z pewnością byłby jeszcze większy. Po namyśle, zdecydowałem się więc wdrożyć model rozliczenia za kontakt.

Dzięki niemu masz kontrolę nad ilością kontaktów, a wybierając pakiet dopasowany do swoich możliwości, dostajesz ich tyle, ile jesteś w stanie obdzwonić.

W ten sposób żaden kontakt się nie marnuje, a Ty nie musisz stawać na głowie, by się wyrobić.

Kliknij przycisk "Poznaj szczegóły", wypełnij krótką ankietę i zamów pakiet testowy na 20, 50, 100 lub więcej wykwalifikowanych kontaktów już dziś.

Sprawdzony partner w pozyskiwaniu klientów w modelu rozliczenia za kontakt.

+48 732 145 053

Polityka prywatności
© 2025 | Wszelkie prawa zastrzeżone